BLACK WEEK | Upp till 30% på populära märkesvaror*

Se utbudet. *Gäller ej varor märkta med "Alltid prisvärd" eller returvaror. T.o.m. 27/11-20.

0771-31 30 31 öppet i dag kl. 8:30-22
  • Måndag 8:30-21
  • Tisdag8:30-21
  • Onsdag8:30-22
  • Torsdag8:30-00
  • Fredag8-00
  • Lördag12-17
  • Söndag12-17
Stäng
Chatten är
öppen

Favoriter

Stäng
Favoriter
Basket
Meny

Ångra köp, anmäl skada eller fel på varan

Vi på Tretti vill att du ska känna dig helt nöjd med ditt köp. Ansvaret gentemot dig som kund ligger hos försäljaren av den enskilda produkten, men för att underlätta för dig hanterar vi på Tretti eventuella reklamationer och skador för din räkning. Så har du köpt något som inte helt lever upp till dina förväntningar, hjälper vi dig att hitta en lösning.

Oavsett om du vill returnera eller bara byta din vara, om du önskar avslag på priset eller vill beställa service är det viktigt att du förklarar orsaken till ditt ärende och ger rätt information. Det hjälper oss att hjälpa dig till den bästa och snabbaste lösningen.

Därför ber vi dig välja en av nedanstående tre kategorier som passar bäst till din situation.

 

Vad vill du göra med din order eller vara?

Skada

Välj denna om din vara t.ex. har...

  • Levererats i skadat skick
  • Bucklor, repor eller märken
  • Skador på lackeringen eller krossat glas
  • Skadade tillbehör

Fel & reklamation

Välj denna om din vara...

  • Visar felkoder
  • Inte startar
  • Har onormala ljud
  • Saknar delar

Ångra köp

Välj denna om ...

  • Inte är nöjd
  • Mottagit fel vara
  • Du har beställt fel mått
  • Vill byta till en annan färg

Favoriter

Stäng