0771-31 30 31 öppet idag kl. 08:30-21:00
  • Måndag 08:30-21:00
  • Tisdag08:30-21:00
  • Onsdag08:30-21:00
  • Torsdag08:30-21:00
  • Fredag08:30-16:00
  • Lördag12:00-17:00
  • Söndag12:00-17:00
Stäng
Chatten är
öppen

Favoriter

Stäng
Favoriter
Basket
Meny

Tvistlösning

Svenska

Har det inträffat något du inte är nöjd med? Vi finns alltid redo att hjälpa dig. 
Du kan hitta vår kontaktinfo här.

Vi gör alltid vårt yttersta att hitta en lösning tillsammans med dig när det blivit fel. Om du inte är nöjd med våra försök att hitta en lösning kan du alltid göra en anmälan på varor eller tjänster köpta på tretti.se till Allmänna reklamationsnämnden – ARN, Box 174, 101 23 Stockholm - arn.se. Du kan också göra din anmälan till Konsumentverket/KO, Tage Erlandergatan 8A, 651 02 Karlstad, konsumentverket.se.
Om du bor i ett annat EU land än Sverige men handlat på tretti.se så kan du välja att göra din anmälan till EU-kommissionens online-system för tvistlösning ec.europa.eu/odr.

English

Have you experienced something that you are not satisfied with? We are always ready to help you. 
You can find our contact information here.

We always do everything within our ability to find a solution together with you when something has gone wrong. If you are not satisfied with our attempts to find a solution, you can always make a complaint regarding goods or services purchased at tretti.se to the National Board for Consumer Disputes (Allmänna reklamationsnämnden - ARN), Box 174, 101 23 Stockholm - arn.se. You can also make your complaint to the Swedish Consumer Agency (Konsumentverket/KO), Tage Erlandergatan 8A, 651 02 Karlstad - konsumentverket.se.

If you live in an EU country other than Sweden but have shopped at tretti.se, you can choose to make your complaint to the EU Commission's online dispute resolution system at ec.europa.eu/odr.

Favoriter

Stäng